14-05-2013-B-3-makong
ຂ້າພະເຈົ້າຄິດວ່າຫຼາຍໆຄົນຄົງຈະລືມການຕະຫຼາດ“ອີເມລ”ໄປແດ່ແລ້ວເພາະຫຼາຍຄົນມຸ້ງຄວາມສົນໃຈຕະຫຼາດອອນລາຍອື່ນໆຈົນມີຄຳຖາມເກີດຂື້ນມາວ່າ: ຜົນລັບໂປຣໂມເຊັນອີເມລເປັນແນວໃດ? ຄຳຖາມເຫຼົ່ານີ້ຄົງບອກໄດ້ວ່າທ່ານລືມຕະຫຼາດອີເມລໄປແລ້ວ
ຫຼື ຍັງ?.ເຫດຜົນຕໍ່ໄປນີ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່່າ
ການຕະຫຼາດອີເມລຍັງຄົງບໍ່ສູນສີ້ນໄປ ແລະ
ຍັງມີປະສິດທິພາບເໜືອການຕະຫາດໂລກອອນລາຍອື່ນໆອີກ ດ້ວຍ.
ທ່ານຮູ້ຫຼືບໍ່ວ່າຈຳນວນຜູ້ໃຊ້ອີເມລ ຫຼາຍກວ່າເຟສບຸກ
ແລະ ທະວິດເຕີ ລວມເປັນ 3 ເທົ່າໂດຍມີຜູ້
ໃຊ້ງານອີເມລ 2.9 ພັນລ້ານຄົນທົ່ວໂລກເລີຍ. ຫາກພິຈາລະນາຈຳນວນຂໍ້ຄວາມທີ່ສົ່ງເຖິງກັນກັບຂໍ້ຄວາມທີ່ໂພສໃນເຟສບຸກລວມທັງຂໍ້ຄວາມທີ່ໄດ້ສົ່ງໃນທະວິດເຕີມີພຽງແຕ່
0.2 ເປີເຊັນຂອງຈຳນວນອີເມລທີ່ສົງໃນແຕ່ລະມື້ຈຳນວນອີເມລນັ້ນຍັງບໍ່ໄດ້ນັບລວມອີເມລສະແປມນຳ.
ພິຈາລະນາເສີດເອັນຈີ້ນຈຳນວນເວບໄຊທີ່ຄົ້ນຫາໃນແຕ່ລະມື້ມີພຽງແຕ່
1 ໃນ
10 ຂອງຈຳນວນ ການສົ່ງອີເມລເທົ່ານັ້ນ ຫຼື ປະລິມານຂໍ້ມູນໃນການເຂົ້າຊົມເວບໄຊລວມທັງຂໍ້ຄວາມຮູບພາບ
ແລະ ວີດີໂອມີ ພຽງແຕ່ 1 ໃນ
4 ຂອງປະລິມານຂອງຂໍ້ມູນທີ່ສົງໂດຍອີເມລ.
ອີເມລມີອາຍຸການໃຊ້ງານທີ່ຍາວນານທີ່ສຸດຖ້າທຽບກັບສື່ອອນລາຍທັງໝົດແຕ່ບໍ່ໜ້າເຊື່ອວ່າມັນຍັງ
ຄົງໃຊ້ງານຢູ່ໃນທຸກວັນນີ້ຂະນະທີ່ບາງສື່ອອນລາຍໄດ້ກຳເນີດຂຶ້ນ ແລະ ກໍ່ສີ້ນສຸດໄປພຽງແຕ່ກະແສເທົ່ານັ້ນ.
ສື່ສານແບບສ່ວນບຸກຄົນຫຼາຍທ່ານອາດຈະຄິດວ່າ Facebook ໜ້າຈະເປັນສື່ອອນລາຍທີ່ເຂົ້າເຖິງ ຕົວບຸກຄົນໄດ້ຫຼາຍທີ່ສຸດຫາກພິຈາລະນາຈາກຕົວເລກເບື້ອງຕົ້ນ
ເຟສບຸກບໍ່ສາມາດຄວບຄຸມຄົນສ່ວນໃຫຍ່
ທົ່ວໂລກໄດ້ໂດຍສະເພາະຜູ້ບໍລິໂພກໄວສູງອາຍຸ
ທ່ານຈະບໍ່ສາມາດເຂົ້າເຖິງເຂົາເຈົ້າໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ ທຽບກັບອີເມລ.
ສຳຫຼັບຜູ້ທີ່ໃຊ້ງານກັບທຸລະກິດແລ້ວຈະບໍ່ຕ້ອງການສົນທະນາແບບສ່ວນບຸກຄົນໃນເວບໄຊສັງຄົມອອນລາຍແບບ
ເຟສບຸກແຕ່ພວກເຂົາເຈົ້າຍິນດີທີ່ຈະສົງຂໍ້ຄວາມສ່ວນບຸກຄົນດ້ວຍອີເມລຫຼາຍກວ່າ
ເຊິ່ງສ່ວນໃຫຍ່ຈະເປັນອີເມລຟຣີແບບ Hotmai ຫຼື Gmail ເປັນຕົ້ນ.
ການສົນທະນາເພື່ອທຸລະກິດເວບໄຊສັງຄົມອອນລາຍອາດຈະໃຊ້ໄດ້ດີກັບສື່ສານລະຫວ່າງເຈົ້າຂອງແບຣນກັບລູກຄ້າແຕ່ສຸດທ້າຍແລ້ວສື່ສັງຄົມອອນລາຍ
ບໍ່ສາມາດໃຊ້ເປັນຊ່ອງທາງສື່ສານ ແລະ ສ້າງຄວາມ ສຳພັນດ້ານທຸລະກິດໄດ້ດີໂດຍສະເພາະກັບປະເດັນທາງທຸລະກິດທີ່ຈິງຈັງຄືກັບສື່ອີເມລທີ່ສາມາດເຮັດໄດ້ດີກວ່າ
ຢ່າງໃດກໍ່ຕາມບໍ່ໄດ້ໝາຍຄວາມວ່າບໍ່ຕ້ອງໃຊ້ສື່ອອນລາຍອື່ນໃນການສົນທະນາເພື່ອທຸລະກິດແຕ່ອາດຈະໃຊ້ສື່ອອນລາຍອື່ນໆກ່ອນແລ້ວຕາມດ້ວຍສື່ອີເມລເພື່ອຈະໄດ້ຮັບການສື່ສານທີ່ດີກວ່າ. ແລະ ຂໍ້ໄດ້ປຽບ
ອີກຢ່າງໜຶ່ງອີເມລຄືຄວາມສາມາດໃນການສົນທະນາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງໄດ້ດີ. (Mailbox ທີ່ເກັບປະຫວັດການສົນ ທະນາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ.)
ນັກການຕະຫຼາດຄາດຫວັງການວັດຜົນລັບທາງການຕະຫຼາດທີ່ມີປະສິດຕິພາບ
ແລະ ສາມາດປະເມີນຜົນຕອບແທນການລົງທຶນໄດ້ ແລະ
ເຫດຜົນເບື້ອງຕົ້ນພຽງແຕ່ຕ້ອງການເຕືອນວ່າຍັງມີສື່ການຕະຫຼາດດັ່ງ
ການຕະຫຼາດອີເມລທີ່ອາດຈະລືມໄປແລ້ວຫາກສາມາດປະຍຸກໃຊ້ງານຕະຫຼາດອີເມລຢ່າງຖືກຕ້ອງ ຮັບຮອງໄດ້ວ່າອາດລືມຊື່ອອນລາຍອື່ນໆອີກດ້ວຍຊ້ຳ.
ປະເດັນຫຼັກໃນບົດ:
“ການສົນທະນາເພື່ອທຸລະກິດເວບໄຊສັງຄົມອອນລາຍອາດຈະໃຊ້ໄດ້ດີກັບສື່ສານລະຫວ່າງເຈົ້າຂອງແບຣນກັບລູກຄ້າແຕ່ສຸດທ້າຍແລ້ວສື່ສັງຄົມອອນລາຍ
ບໍ່ສາມາດໃຊ້ເປັນຊ່ອງທາງສື່ສານ ແລະ ສ້າງຄວາມ ສຳພັນດ້ານທຸລະກິດໄດ້ດີໂດຍສະເພາະກັບປະເດັນທາງທຸລະກິດທີ່ຈິງຈັງຄືກັບສື່ອີເມລທີ່ສາມາດເຮັດໄດ້ດີກວ່າ ”
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น