“ ແອັບເປີ້ນ ’’ ຂື້ນເບີ 1 ແບຣນມູນຄ່າສູງສຸດໃນໂລກ - dokhukcolumnist

Post Top Ad

Responsive Ads Here

วันพฤหัสบดีที่ 24 ตุลาคม พ.ศ. 2556

“ ແອັບເປີ້ນ ’’ ຂື້ນເບີ 1 ແບຣນມູນຄ່າສູງສຸດໃນໂລກ


     ກາຍເປັນຂ່າວຮືຮາໄປທົ່ວໂລກເມື່ອ ເມື່ອອີນເຕີແບຣນ ’’ ບໍລິສັດທີ່ປຶກສາລະດັບໂລກດ້ານແບຣນ ເປີດເຜີຍການລາຍງານການຈັດອັນດັບ “ Best Goldal Brandປະຈຳ​ປີ 2013, ຄວາມ​ໜ້າ​ສົນ​ໃຈ​ໃນ​ການຈັດ​ອັນ​ດັບ​ໃນ​ຄັ້ງນີ້ຢູ່​ທີ່​ການ​ເສຍ​ຕຳ​ແໜ່​ງ​ແບຣນທີ່​ມູນ​ຄ່າ​ສູງ​ທີ່​ສຸດ​ໃນ​ໂລກ​ຂອງ ​ໂຄຄາ ​ໂຄ​ລ່າ ​ໃຫ້​ແອັບ​ເປີ້ນ. ​ໂຄຄາ ​ໂຄ​ລ່າ ຄອງ​ຕຳ​ແໜ່​ງນີ້​ມາຕັ້ງ​ແຕ່ງ​ປີ 2000 ລວມທັງ​ໝົດ 13 ປີຕິດ​ຕໍ່​ກັນການ​ຕົກ​ອັນ​ດັບ​ໃນ​ຄັ້ງນີ້ ມາ​ຢູ່​ອັນ​ດັບ 3 ຕໍ່​ຈາກ ກູ​ເກີ້​ລ ມູນ​ຄ່າ​​ແບຣນ​ແອັບ​ເປີ້ນ ປະຈຸ​ບັນ​ສູງ​ເຖິງ 98,3 ພັນ​ລ້ານ​ໂດ​ລາ​ເພີ້​ມຂື້ນ​ຈາກ​ປີ​ກ່ອນ​ທີ່ຢູ່​ໃນ​ອັນ​ດັບ​ທີ 2 ​ເຖິງ 28%, ທຽບກັບ​ມູນ​ຄ່າ​ແບຣນປີ 2000 ທີ່ຢູ່ອັນ​ດັບ 36 ມີ​ມູນ​ຄ່າ 6,6 ພັນ​ລ້ານ​ໂດ​ລາ ຫຼື ​ເພີ້​ມຂື້ນ​ເກືອບ​ 15 ​ເທົ່າ.
      ຜູ້​ບໍລິຫານ​ອິນ​ເຕີ​ແບຣນ ບອກ​ວ່າ ບໍລິສັດ​ຫຼາຍ​ແຫ່ງ​ສາມາດ​ປ່ຽນ​ແປງ​ພຶດຕິ​ກຳ​ການ​ໃຊ້​ຊີວິດ​ຕ່າງໆຂອງ​ຜູ້​ຄົນ​ໄດ້ບໍ່​ສະ​ເພາະ​ກັບ​ຕົວ​ຜະລິດ​ຕະພັນ​ເທົ່າ​ນັ້ນ ​ແຕ່​ລວມ​ເຖິງ​ວັດ​ທະນະ​ທຳ​ພື້ນຖານ​ທາງ​ສັງຄົມ​ພ້ອມ​ເປັນ​ເຫດຜົນ​ດຽວ​ກັບ ​ໂຄ​ຄາ ​ໂຄ​ລາ ຄອງ​ອັນ​ດັບ 1 ມາ​ເປັນ​ເວລາ​ຍາວ​ນານ ​ແລະ ​ເປັນ​ເຫດຜົນ​ດຽວ​ກັນ​ໃຫ້ແອັບ​ເປີ້ນຂື້ນ​ມາ​ເປັນ​ແບຣນທີ່​ມີ​ມູນ​ຄ່າ​ສູງທີ່​ສຸດ​ໃນ​ໂລກ​ເວລາ​ນີ້. 
      ການ​ວັດ​ມູນ​ຄ່າ​ແບຣນຂອງອີນ​ເຕີ​ແບຣນໃຊ້​ເຄື່ອງມື​ທີ່​ເອີ້ນ​ວ່າ “ Brand Strength ” ​ໂດຍ​ໃຊ້ 3 ​ແກນ​ຫຼັກ​ໆຄື: 1 ຜົນ​ປະກອບ​ການ​ຂອງ​ກິດຈະການ ຄວາມ​ເຂັ້ມ​ແຂງ​ທາງ​ດ້ານ​ການ​ເງິນຂອງ​ແບຣນ, 2 ບົດບາດ​ແບຣນວ່າ​ມີ​ອິດ​ທິພົນ​ຕໍ່​ຜູ້​ບໍລິ​ໂພ​ກ​ແບບ​ໃດ ​ແລະ ຕ້ອງ​ເປັນ​ໜຶ່ງ​ໃນ​ຕົ​ວ​ເລືອກອັນ​ດັບ​ຕົ້ນໆ ຂອງ​ຜູ້​ບໍລິ​ໂພ​ກ, 3 ຄວາມ​ເຂັ້ມ​ແຂງທີ່​ເຮັດ​ໃຫ້​ມີ​ລາຄາທີ່​ຖື​ວ່າ​ມີ​ເກຣດສ້າງ​ຜົນ​ກຳ​ໄລ​ທີ່​ດີ​ໃນ​ໄລຍະ​ຍາວ ​ແລະ ຜູ້​ບໍລິ​ໂພ​ກ ຈົງ​ຮັກ​ພັກດີ​ໃນ​ຕົວ​ແບຣນສູງ ​ແຕ່ລະ​ແກນ​ກໍ່​ມີ​ລາຍ​ລະອຽດ​ທີ່​ແຕກ​ຕ່ງກັນ​ໄປ​ເຊັ່ນ:​ ກຳນົດ​ວ່າ 30% ຂອງລາຍໄດ້ຕ້ອງມາຈາກນອກປະເທດຕ້ອງເປັນແບຣນທີ່ມີຊື່ສຽງໃນຕ່າງປະເທດ.
      ເຈົ້າຂອງແບຣນຕ້ອງເປັນບໍລິສັດມະຫາຊົນ ຫຼື ມີຂໍ້ມູນທາງການເງິນທີ່ເປີດເຜີຍຕໍ່ສາທະລະນະ ແບຣນຕ້ອງມີຕົວແທນ ຫຼື ສຳນັກງານຕັ້ງຢູ່ 3 ທະວີບຫຼັກໆເປັນຢ່າງນ້ອຍ ຫຼາຍແບຣນບໍ່ຕິດໃນການຈັດອັນດັບຂອງ​ແບຣນເຊັ່ນ: ແບຣນທຸລະກິດໂທລະຄົມ ທີ່ຄົນນອກປະເທດມັກບໍ່ຮູ້ຈັກ ແບຣນສາຍການບິນທີ່ມີສ່ວນ​ແບ່ງກຳໄລທີ່ຕ່ຳ ຂາດຄວາມມມີ​ເກຣດບໍ່ສາມາດສ້າງຜົນກຳໄລທີ່ດີໄລຍະຍາວ.

      ຖ້າເບິ່ງປັດໃຈນີ້ໂດຍລວມໆ ກໍ່ບໍ່ແປກໃຈວ່າເປັນຫຍັງ ແອັບເປີ້ນ ເຖິງກາຍເປັນແບຣນທີ່ມີມູນຄ່າສູງທີ່ສຸດໃນໂລກໄດ້ປີ 2012,  ແອັບເປີ້ນ ມີລາຍໄດ້ລວມກ່ວາ 156 ພັນລ້ານໂດລາ ສູງເປັນອັນດັບ 22 ຂອງໂລກ ສ່ວນ​ແບ່ງລາຍໄດ້ນອກຕະຫຼາດສະຫະລັດຢູ່ທີ່ 60% ຖ້າວັດສະເພາະກຳໄລ ແອັບເປີ້ນ ມີຜົນກຳໄລຈຳນວນ 41,7 ພັນລ້ານໂດລາ ສູງສຸດອັນດັບ 2 ຂອງໂລກຮອງຈາກ Exxon Mobil ທີ່ມີກຳໄລ 44,9 ພັນລ້ານໂດລາ. ແອັບເປີ້ນ ຍັງເປັນບໍລິສັດທີ່ມີມູນຄ່າຕະຫຼາດສູງທີ່ສຸດໃນໂລກ ຈາກການຈັດອັນດັບຂອງ Financial time ດ້ວຍມູນຄ່າກ່ວາ 443 ພັນລ້ານໂດລາ ນອກຈາກຜົນປະກອບການໃນເກນທີ່ດີຫຼາຍ ແລະ ມີອິດທີພົນຕໍ່ຜູ້ບໍລິໂພກທີ່ຊັດເຈນໃນເລື້ອງຂອງ Smartphone,​ Tablet ທັງເລື້ອງປ່ຽນແປງອຸດສາຫະກຳ, ປ່ຽນແປງພຶດຕິກຳການນຳໃຊ້ຂອງຄົນທັງໂລກ ລວມເຖິງການເປັນຕົວເລືອກໃນການຈັດອັນດັບຕົ້ນໆ ຂອງຜູ້ບໍລິໂພກ, ທີ່ໜ້າສົນໃຈຄືກການຈັດອັນດັບປີນີ້ ຂະບວນຂອງບັນດາແບຣນດັງໆດ້ານໄອທີຫຼາຍແບຣນໄດ້ແກ່ ກູເກີ້ລ (ອັນດັບ 2), ໄອບີເອັມ(ອັນດັບ4), ໄມໂຄຣຊອຟ(ອັນດັບ5), ຊໍາຊຸງ(ອັນດັບ8), ອິນເທລ(ອັນດັບ9), ອາເມຊອນ(ອັນດັບ 19), ອີເບ(ອັບດັບ 28), ເຟສບຸກ(ອັນດັບ52). 10 ອັນດັບແບຣນທີ່ມີມູນຄ່າສູງທີ່ສຸດໃນໂລກ ມີບໍລິສັດເທັກໂນໂລຊີ 6 ອັນດັບມູນຄ່າລວມກັນສູງເຖິງ 406,828 ພັນລ້ານໂດລາ. ເປັນທີ່ໜ້າສົນໃຈການຈັດອັນດັແບຣນທີ່ມີມູນຄ່າສູງທີ່ສຸດໃນໂລກປີໜ້າ ບໍລິສັດເທັກໂນໂລຊີຈະມີຫຼາຍກ່ວາ 6 ຫຼື ບໍ່ ກູເກີ້ລຈະແຊງແອັບ​ເປີ້ນໄດ້ ຫຼື ບໍ່ ຫຼື ໂຄຄາໂຄລາ ຈະກັບມາທວງອັນດັບທີ 1 ຄືນໄດ້ບໍ່ ແລະ ຊຳຊຸງຈະມາແຮງປານໃດໃນປີຕໍ່ໄປ.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here